Félsz a repüléstől? 8 tipp ideges utazóknak

Már az indulás előtt gyomorgörcsöd van? Nem bírsz megnézni egy légi katasztrófáról szóló filmet ? Csak nyugtatóval bírod ki az utat? Akkor ez a cikk bizony neked szól. Nem kell, hogy minden repülés maga legyen a rémálom. Ha megfogadod ezeket a tippeket akár még jól is érezheted magad a felhők felett.

  1. A turbulencia hatása sokkal erősebben érezhető a gép hátuljában, ezért inkább előrébb foglalj helyet. Ha foglaláskor mégis lecsúsztál róla, udvariasan kérd meg a stewardesst, hogy szerezzen neked egy ülést előrébb, mert félsz a repüléstől. Ez általában bejön.
  2. Tudományos tény, hogy a koffein fokozza az idegességet. Így ha lehetséges, inkább hagyd ki azt a kávét indulás előtt.
  3. Nyugtasson meg az a tudat, hogy a repülés a második legbiztonságosabb közlekedési mód a földön.
  4. Foglald el magadat a gépen nagy koncentrációt igénylő feladatokkal. A sudoku vagy a rejtvény például nagyszerű megoldások erre.
  5. Válassz valaki olyat utazótársnak, akiben megbízol vagy nyugtatóan hat rád.
  6. Ha egyedül utazol, ismerkedj meg a légiutas-kísérőkkel. Ők nagyon kedvesek és barátságosak a repüléstől félőkkel (is). Ha megkéred őket, akkor melletted lesznek a felszállás és a landolás pillanataiban.
  7. A kereskedelmi gépek nagyon biztonságosak, a pilóta egyszerűen tudja őket irányítani. Ha egy gép már sok időt repült, az azt mutatja, hogy megbízható.
  8. Gondold át, hogy mit fogsz tenni, amikor leszállsz a gépről. Az a sok élmény, ami rád vár, igazán megéri a gépen töltött időt.

http://www.worldofwanderlust.com/tips-for-nervous-flyers/