Kolumbiában rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, ahol a nemzetközi turisztikai konferencia keretében regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek és reklámoknak. Ezen a versenyen sikerült a Magyarországot népszerűsítő kisfilmnek megkaparintania az európai régió díjat. Az országimázs filmet a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére a HG360 Reklámügynökség készítette, a készítők saját elmondásuk szerint, szakítani kívántak az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánták bemutatni. Mindez pedig így sikerült: A film a HVG szerint egyébként díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.
IRÁNY VISSZA A FŐOLDALRA!